Back to 80´s.

Vilken underbar helg jag har haft, den kunde inte ha blivit bättre än
vad den har varit. I fredags åkte jag som sagt till underbara Göteborg
med mina arbetskamrater. Vi hade en fantastisk dag med två studie-
besök, det ena som var på ett härbärge var väldigt intressant att se.
Man berördes verkligen och man fick sig en tankeställare, jag ska
sluta med att gnälla om små saker för det finns dom som faktiskt
inte ens har tak över huvudet. På eftermiddagen satte vi oss på en
uteservering och drack cider i solskenet, pratade och njöt. Senare
gick vi på fin restaurang och blev bjudna på trerättersmiddag,
det var riktigt gott. Jag hade en mycket trevlig dag/kväll
med goá arbetskamrater och mycket skratt.

 
Vi träffade också på en kändis, Willy från Bygglov, söting.

Igår svirade jag om till 80-tals look för att gå på Jennys och Malins
50 års fest med 80-tals tema. En mycket trevlig fest med mycket
färg, bra musik, roliga lekar och trevligt sällskap.


  
  
   
   

Idag har jag haft en väldigt lugn dag, grejat här hemma och städat
inför kommande veckan. Skönt att ha det gjort så att man kan
tillbringa lediga stunder till roligare saker.

Ikväll blir det söndagsmys med mitt <3

Puss / Frida

  



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad härligt att du haft en sån trevlig helg!!

skojigt at minnas tillbaka till!! kram

2011-05-15 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0