Holk.

För några dagar sedan sa jag till Andreas att nu ska jag ha köpstopp när det
gäller heminredning. Jag älskar att köpa inredning till lägenheten, köper mycket
smått och gott, även en del som jag lägger undan i min(a) lådor som kan
vara bra att ha. 

Jag och Andreas hoppas på att vi ska hitta ett boende framöver så då tänkte
jag att det kan vara bra att spara de pengarna som jag lägger på inredning
och använda de pengarna till inredning i ett framtida boende.

Det var lättare sagt än gjort kan jag säga, när vi var i Lidköping ihelgen så
sprang jag på en prickig (såklart) söt fågelholk som jag inte kunde motstå,
var bara tvungen att köpa den. Andreas bara skrattade åt mig, men nu efter
mitt återfall så håller jag mig fast vid mitt löfte igen.

Fågelholken får hänga i köket tills det att vi får en egen trädgård.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e la för söt ;) Förresten, lust och ses någon dag i helgen? Är hemma mellan idag och måndag.. puss

2011-05-04 @ 10:50:41
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Moster!

Hahaha känner igen det,klart du inte junde motstå den söte holken! hahaha kramis Gunilla

2011-05-04 @ 15:35:21
Postat av: Mamma

Ja men står ju Frida på den:) så den kunde du ju inte lämna kvar:)

2011-05-04 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0