Fredagsmys.

Äntligen fredag och jag är ledig, skulle egentligen ha jobbat ikväll men
eftersom att jag var på utbildning igår på min lediga dag så fick jag ledigt
ikväll istället. Inte mig emot. Jag och Andreas har varit i Skara idag och
storhandlat, brukar alltid göra det när lönen kommit in på kontot. Sen är
det alltid roligt att åka till någon annan ort än Skövde, jag låter precis
som min mamma.

Idag känns det som en mysdag, vädret är grått och tråkigt. Har krypit
ner under en filt med en kopp thé och betalt mina räkningar, en bra
månad eftersom att Andreas lägenhet nu är såld och vi ska dela på
de gemensamma kostnaderna.

Ikväll blir det fredagsmys med grillning men först ska jag slumra lite
i soffan under filten. Kram / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0