Underbart.

Helgen som var har varit underbar, har fått umgåtts med
nära & kära och det känns som det viktigaste nu efter det
som har hänt. I fredags kväll var jag och Andreas ute och
åt mat med min familj och min ena morbror. Därefter gick
vi på bio, hur många lingon finns det i världen?. En fantastisk
film som gav både skratt och tårar med ett fint budskap.

I lördags var det dags för Malins, Linas och Fias sjuttiofemårs-
fest med maskerad. Jag och Elin träffades innan och spökade
ut oss till fångar, blev riktigt bra. Åkte på förfest innan den
stora festen. Hade en trevlig kväll med trevligt sällskap.

   
  

I söndags firade vi Pontus tjugoårsdag med ett stort kalas för släkten,
Andreas fick träffa alla, det var väl på tiden.

  
  

En u n d e r b a r helg.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hahahah,Jaaa frida va den va sevärd filmen du...Jag förstår att du vill vara med nära o kära,lilla gumman! Tungt livet är ibland,vi kommer aldrig ifrån det tyvärr! Jätteskoj att träffa A tyckte vi men du är bra på kort oxå du! det värsta värsta på moster men det bjur jag på! tjing ♥

2011-03-22 @ 22:00:39
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0