Vecka tjugofem.

Gick av nattpasset imorses, fick jobba över till halv nio men det gick
bra. Tog mig en promenad innan jag åkte hem, skönt att ha det gjort.
Sov en stund på förmiddagen men eftersom jag jobbar dag imorn så
kunde jag inte sova för länge för då somnar jag inte i natt. Nu är min
syster här på besök, A har hjälpt henne med datorn. I eftermiddag
ska vi på kalas hos min svärfar. Lägger in en veckans to do.

Måndag: Går av 8.30, träna, kalas för svärfar.
Tisdag: Jobba 7-16, träna.
Onsdag: Träna, jobba 15-21.
Torsdag: Jobba 7.30-15.30, handla, träna.
Fredag: Träna, fixa & dona, fira midsommar.
Lördag: Slappa, middag hos familjen, jobba 21.50-7.15.
Söndag: Sova, jobba 21.50-7.15.

Kram / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0