Saknad.

"En dag som kommer att minnas, en dag som vill glömmas.
En dag som förändrar allt, en dag som avslutar.
En dag som aldrig borde ha funnits."

Idag är det tre månader sedan som en jobbarkompis till
mig gick bort i en tragisk olycka. En fantastisk tjej med
glimten i ögat och med ett leendé på läpparna. Hon var
alltid glad.

C och jag arbetade mycket ihop och vi hade väldigt
roligt då vi jobbade. Jag kände igen mig en del i C
då hon började jobba hos oss, vi var båda lite blyga
och försiktiga i början men tog oss efter ett tag.

Saknaden är stor men man lär sig att leva med den.



Har haft en lugn och mysig dag, träffade syster en stund
i eftermiddags och ikväll har jag varit och fikat med Elin
& Karro <3 Ska snart plocka ihop mina saker och åka
till Sverkilsvägen för att jobba natten. Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja så tragiskt så ung tjej.. så snällt att du följde med Nelly i dag..kram

2011-06-13 @ 21:41:35
Postat av: Moster

Åh lilla Frida så tråkigt det är med det...Jasså ni var lite lika då! Ja du tänker på henne i allafall...Kram på dej för din godhet!Gunilla

2011-06-13 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0