Onsdag.

Cykelturen till Stenstorp igår gick bra, den första biten med uppförsbackar
och motvind var jobbigast men sedan gick det undan och det tog ca fyrtio
minuter att cykla dit, bra tycker ja. På vägen hem tog jag det lite lugnare
och njöt av solen och naturen.

På kvällen träffade jag Elin, Anna och Karro, vi hade en mysig kväll med
matlagning, mycket prat och skratt. Tack tjejer <3

Idag vaknade jag upp och var förkyld, typiskt att man ska bli sjuk då man
är långledig men det brukar ofta bli så. Ska kurera mig och hoppas på att
det snart försvinner.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Åh va gott att cykla så..ska bli skoj att ni kommer i morron nu..välkomna ♥

2011-06-01 @ 23:39:22
Postat av: Anonym

2011-06-01 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0