S e m e s t e r .

Igår hade vi en trevlig kväll på Axevallas travbana med min
familj och min moster med man. Solen sken men tyvärr blev
det inga större vinster men spännande var det.

Idag jobbade jag mitt sista pass innan semestern, sju till tjugoett,
det kändes otroligt skönt när klockan var fem i nio. För första gången
så ska jag ha riktig semester, har tidigare år jobbat extra på min semester
men inte i år. Det ska bli så otroligt skönt, hoppas bara på att det fina vädret
kommer tillbaka. Imorgon åker jag och Andreas till Göteborg för att spendera
tre dagar, är vädret fint på tisdag åker vi upp mot Kungshamn.

Blir tyst i bloggen några dagar, ha det fint!
Kram / Frida


Underbara Lysekil <3


Kommentarer
Postat av: Moster ♥

Ja visst var det skoj...Jonny Takter,finer kille,hihihihi...Tur med vädret hade vi i allafall!



Ha en sköön semester nu gumman...Kramis Moster

2011-07-24 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0