Helg.

Fredagskvällen tillbringades hemma hos Malin & Christian i Tibro där det bjöds
på trevligt sällskap, god mat och sällskapsspel med mycket skratt.
Tack för en trevlig kväll <3


  

Lördag idag och det har lovats sol, har hittills haft tur
med vädret på min semester och en vecka är snart redan gången.
Ikväll ska vi hem till min familj och fira min pappa som fyller år på måndag,
de åker på semester imorgon så därför firar vi honom idag.

Önskar er en trevlig Lördag med värme & sol.
Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Åh vamysig fredagkväll då förstår jag... Hoppas på bra väder för alla cruisare i Fkg idag...ha det gott FRIDA puss ♥ moster

2011-07-30 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0