Årskrönika.

Hade tänkt att fixa ihop en årskrönika i slutet av det gångna året men
då jag har jobbat sju dagar i rad har jag inte hunnit innan, men bättre
sent än aldrig, eller hur?

Eftersom att jag är en liten papparazzi så kommer min årskrönika
självklart vara i stort sett av bilder. Vart jag än åker så är kameran
alltid med, nästan iaf. I slutet av sommaren unnade jag mig en system-
kamera vilket jag aldrig ångrat mig. Det känns lite mer proffsigt och bilderna
blir väldigt fina.

År 2010 kan sammanfattas som ett kanon år. Året började med en fast
tjänst, åkte till Sälen för första gången och stod även på ett par slalom-
skidor för första gången, köpte ny bil, träffade kärleken, älskade bror tog
studenten och gick på balen, moster gifte sig med sin Göran, många mysiga,
trevliga och roliga stunder med mina fina vänner, familj och släkt.


   
  
  
  
  
   
   
    
   

Tack för att ni finns <3

  


Kommentarer
Postat av: Moster

Ååå va fint skrivit o va fin krönika du gjort! Jag har vart ledig men inte har det blitt nån krönika här hos mej precis! Kul med kameran va?? Kraamar Gunilla

2011-01-04 @ 21:39:05
Postat av: Frida

Tack, du får ta det nästa år o lägga upp alla fina bilder du kommer ta me systemkameran.

Ja, kameran e en av de bästa uppfinningarna, lr hur? :) Kraaam

2011-01-04 @ 21:41:06
Postat av: Therese

vilka fina kort Frida!!!

å tack för att DU finns!

2011-01-04 @ 21:57:57
Postat av: Mamma

Jaa vilka fina kort och är såå stolt över dig min goa tös och att du finns!

2011-01-04 @ 22:00:46
Postat av: moster

Jaa Frida då kanske jag lärt mig lite! Glöm inte länka min tävling Frida så har du genast chans på 2 lotter...Puss din tillgivna moster...hahahaha

2011-01-06 @ 12:36:02
Postat av: Nelly

Till och med ja fick vara med på ett hörn kanske två om ja tittar närmare!<3

Tack för du också finns<3

2011-01-06 @ 16:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0