Energi.

Jag hade en väldigt mysig och trevlig kväll igår med Andreas,
mamma, pappa och syster. Vi gick först och åt god mat på en
restaurang för att sedan se Änglagård 3 på bio. Jag har hört
både ris och ros om filmen men jag tycker att den var väldigt
bra och sevärd. En lyckad kväll <3

Idag har jag verkligen varit i fixartagen, vaknade upp med massa
energi och började genast att plocka undan julen. Lite tråkigt för det
är ju så mysigt med allt julpynt men nu är det nedplockat och det
känns väldigt fräscht här hemma.

Passade också på att storstäda, rensa och plocka iordning
i mitt förråd, tvättade några maskiner, lagade matlådor till
kommande veckan, åkte till tippen med massa tidningar, lådor
och annat skräp. Träffade killen som jag är kontaktperson åt,
blev en tur till Maxi, köpte mig en bukett med röda tulpaner,
vårkänsla.

Har också satt upp ett par nya gardiner i mitt vardagsrum, fick
dom av min mamma som i sin tur fått dom av min moster. Så
nya är de inte, men de är nya för mig. Har alltid tyckt att
dem är så fina och de passa väldigt bra. Eftersom jag har
en så grillig fondtapet i vardagsrummet är det svårt att ha
mönstrade gardiner men dessa passa perfekt tycker ja.

 

Nu ligger jag nedbäddad i sängen med gott samvete och väntar på
Solsidan. Imorgon väntar en ny vecka med sex arbetsdagar och
mycket träning.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med! visst är det härligt att vakna med sån energi...känner sig såå nöjd efteråt. Dom gardinerna är så fina, passar jättebra hos dig..kram

2011-01-23 @ 20:41:55
Postat av: Mamma

Jag håller med! visst är det härligt att vakna med sån energi...känner sig såå nöjd efteråt. Dom gardinerna är så fina, passar jättebra hos dig..kram

2011-01-23 @ 20:42:42
Postat av: Therese

Härligt med en sån mysig helg Frida....

Jaa man känner sig såå nöjd efteråt,skönt arr röjja å städa emellanåt. det ser så mysigt ut på bilderna! Kram på dig!

2011-01-23 @ 21:11:28
Postat av: Gunilla

Visst var den bra filmen...värd att se! va kul att se dom "gamla" gardinerna! Lika fina än tycker jag! Gött att rensa på skiten hemma ibland kramis Gunilla

2011-01-23 @ 21:15:45
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0