Sälen 2011.

Är nu hemma efter en underbar vecka i Sälen, vi har verkligen haft det
jättebra. Vädret har varit fint med solsken, på dagarna har vi glidit ner
för backarna, grillat korv, druckit varm oboy med grädde i värmestugan,
gått promenader och myst i stugan på kvällarna.

En u n d e r b a r vecka som gick alldeles för fort.



  
  
   
  
  
  
  
  
  


En av dagarna vågade jag mig upp i E8:an, en stor stolslift, höjdrädd som jag är,
men det gick bra. Gjorde det endast för att kunna ta fina kort, och se vilka
underbart fina kort jag tog, vissa skulle kunna platsa på ett vykort.

  
  

Vi var även ute och åkte Skoter men de bilderna tänker jag visa
en annan dag.

Kram / Frida





Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, som fotograf kan man få slita.

Antar att liftfärden gick bra, stolsliftarna brukar ju vara de enklaste att åka och dessutom hinner man vila benen en gnutta.

2011-01-17 @ 21:33:34
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Moster...

JAA riktigt kul att få se kort hur ni haft det...mer mer mer Puss Moster

2011-01-17 @ 21:45:35
Postat av: Moster

Så kul att få se alla fina kort...mer mer mer..Puss moster

2011-01-17 @ 21:48:10
Postat av: mamma

Ja fina kort... ja vissa gled nedför backen andra körde störtlopp:(

2011-01-18 @ 09:33:26
Postat av: Therese

Underbara kort du tog Frida!!

jaa HUR kan 1 vecka gå såå fort??!....-

Trevligt sällskap det klart! KRAM!

2011-01-18 @ 20:07:24
Postat av: moster

undra sa flundra vem som körde störtlopp??!! pussis moster Men va f-- nu kom di med kommentarerna...bloggvärlden kör sitt egna liv puss moster

2011-01-18 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0