Trötter.

Gäääsp, vaknade nyss efter att ha sovit några timmar. Ska jobba i
Skultorp i natt så behövde ha lite sömn. Sedan är jag ledig tills på
måndag så jag ska inte klaga. Idag har jag och A varit i Skara för
att uträtta några ärenden som Systemet och Slöjddetaljer m.m.
Anledningen till att vi åkte till Skara var för att spana in Citygross
och jag tycker att affären håller måttet.

Nu ska jag försöka att vakna till och ladda inför en natt på
jobbet. Puss / Frida


En söt liten ängel som jag fått av min moster <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja kul att handla någon annanstans....förstår du är seg nu..kram

2011-02-02 @ 20:01:33
Postat av: Therese

Vad lustigt...Jag,mamma å alva var oxå på city gross idag,men tidigt på fm....

Ha en trevlig natt nu. Kram!

2011-02-02 @ 20:55:35
Postat av: moster

Jaa där var vi serru...synd vi inte stötte på varandra då! va söt han blev ängel där! Syns i morn då Frida! kramis moster ♥

2011-02-02 @ 21:50:39
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0