Sovrum.

Så har även denna dagen gått. Jobbade ett kort pass, 7-13.30, riktigt
skönt då man får ut mer utav dagen. Satte mig på motionscykeln då
jag kom hem och trampade för fullt. Fick energi till att göra om lite
smått i mitt sovrum, har haft några nyinköpta/fådda inrednings-
prylar som jag har haft liggandes. Efter lite spikande och borrande
så sitter allt på sin plats och jag är nöjd. Ska ta några kort och visa
er någon dag.

Bjuder på några bilder från det mysiga dopet igår <3

  
  

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Therese

Känns så skönt när man får upp lite saker på väggarna!

Nu är det min tur att sätta sig på motionscykeln..... Kram på dig!

2011-03-01 @ 09:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0