Lambi.

Har haft en härlig ledig dag, jag och mamma begav oss till falköping
för att hälsa på hos moster där det bjöds på god lunch och trevligt
sällskap. När min mormor levde så fick man alltid något litet paket
då man var på besök eller tvärtom. Likadant är det med min kära
moster, hon fixar och smusslar och det är väldigt uppskattat.

Hon skrev i sin blogg i veckan om att hon köpt så sött toapapper, jag
kunde inte annat än att hålla med och vips, i mitt paket var det ett
paket med det gulliga toapappret med söta texter på.

Tack <3


 
 
 
Puss & Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster!

Åh du är väl för hejig! ta kort på moster med stora glasögon o håret som är såå illa nu! åh tack själva nja äpplet faller ju inte längt från trät Frida...Du är precis likadan,hahaha...men du... Ja använd nu pappret oxå! Kramis Gunilla ♥

2011-02-04 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0