God Morgon.

Underbara fredag och jag är ledig. Gick upp vid åtta tiden och satte mig på
motionscykeln, skönt att ha det gjort på morgonen. Sitter i soffan och har
betalt månadens räkningar, tänk om man kunde få en räkningsfri månad
om året och bara kunde roa sig och shoppa för hela lönen. Önsketänkande.
Ska köpa mig en triss idag och hoppas på storvinst. Men samtidigt ska man
inte gnälla över pengar, finns de som inte ens får hälften av min lön och
får klara sig på det. Mycket vill ha mer.

Ska ta och börja göra mig iordning för att möta Elin i stan och köpa doppresent
till lille Theodor som ska döpas på söndag. I eftermiddag följer jag och A med
mamma, pappa och Nelly till Jönköping, A6, shopping.

Önskar er en härlig fredag!

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Gunilla

visst är dom däringa räkningarna rätt så trökiga!Men känns bra när dom är borta...Är det reklam från halebop du skaffat?Hur gör man sånt då?

2011-02-26 @ 08:22:57
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0