Julegott.

Mestadels av dagen har tillbringats på jobbet, har
haft en väldigt trevlig dag på jobbet med mycket
skratt. Allt blir så himla mycket roligare då man får
skratta. Ikväll blev det fredagsmys med mitt <3.
Tänkte på det då jag kom hem trött och sliten efter
jobbet, att va härligt det är när någon väntar på mig,
denna någon är ju såklart Andreas.



Denna söta glasburk köpte jag i en klädbutik i
Falköping. Det är inte bara en burk utan den
innehåller ingredienser till en julkaka, det är
bara till att tillsätta smör. Lite finnurligt och
roligt att ge bort.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja visst har det varit en riktigt bra dag :) ... o tänk, nu får vi ju jobba ihop på måndag oxå haha.. Ha en riktigt trevlig helg :) Syns på måndag.. Kram

2011-12-02 @ 22:03:24
Postat av: moster



å

va kul att få skratta...åh har du varit i min stad?...ha det så gott gumman...kramis moster

2011-12-02 @ 22:26:07
Postat av: Mamma

Att skratta är väl helt underbart riktig bra medecin!! Men vad häftigt med den burken..Kram Mamma

2011-12-03 @ 07:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0