Årskrönika.

Nu när 2011 snart går till historian så tänkte jag bjuda på en liten
årskrönika. 2011 har varit ett år med många jämna födelsedagar
och fester. Det har varit mycket glädje, skratt och kärlek. Men
också sorg och saknad.

Sälen . Bror fyllde 20 år . En god arbetskamrat gick bort . Maskerad .
Roxette . 50-tals fest . Jag & Andreas blev sambos . 80- tals fest .
Smögen . Koutsläpp . Grillkvällar . Göteborg . Göran fyllde 60 år .
Liseberg  . Jag & Andreas förlovade oss . 100 års fest . Kräftskiva .
Jag fyllde 25 år . Myskvällar med nära & kära . Mattias fyllde 40 år .
Farfar gick bort . Julpyssel . Jul på Liseberg . En mysig julhelg .

Många bilder har det tagits under 2011, tänkte att jag skulle bjuda
på några av dem.


  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Nu ser jag fram emot ett nytt år och vill önska er en underbar dag
och ett Gott Nytt År! Kram / Frida



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder kram

2011-12-31 @ 12:38:31
Postat av: Moster ♥

Ja ♥ så fin årskrönika,blev lite rörd här när man läser o ser så fina bilder(förutom ett par då)...ha det gott nu Frida

2011-12-31 @ 12:51:58
Postat av: Therese

Vi får hoppas vi får ett bra år Frida :)

Fiina kort! Gott Nytt År På Er!!!!!

Kram!

2011-12-31 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0