Adventskalender.

Jag tycker inte att man behöver vara barn för att få en
adventskalender med små paket. Förra året pysslade jag
ihop en till min familj, mest för Nellys skull men den var
uppskattad av alla. Så även i år pysslade jag ihop till en
kalender med paket, det är så roligt och pyssla och fixa.
Gjorde också en till Andreas i år som hänger här hemma
på väggen och det verkar som att han gillar den. Det finns
ju färdiga kalendrar att lägga eller hänga paketen i men
det det går ju lika bra att hänga paketen i ett snöre. På
bilden saknas det några paket till Andreas kalender ifall
ni undrar varför det inte är tjugofyra paket.

 
 

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bara för go Frida! Du tänker på allt o alla vännen.. Vi får försöka fixa en kalender till dig med någon gång.. För du älskar att få paket.. Kramar

2011-12-04 @ 15:50:17
Postat av: Moster...

Ja du ä ju helt otrolig du Frida...Kramis moster

2011-12-04 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0