Dreams.

Har hittat ett hus som det står Frida skrivet på. Det är ett äldre hus med glas-
veranda, kakelugnar, fina fönster som ger en mysig känsla. Tänk er att lägga
panel på utsidan i en ljusgrå färg med vita knutar. Inreda köket i en lantlig stil
med mina rödprickiga detaljer. De övriga rummen skulle gå i vitt med en stil av
shabby chic och romantik. Mysigt va? Tyvärr ligger detta huset i Stenstorp,
känner inte att jag vill bosätta mig där.
Men att drömma kostar ingenting.



  
 


Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad charmigt Frida.. ja men man kan väl ändra sig..

2011-08-08 @ 21:08:57
Postat av: Malin

Ja, det ser ju inte så tokigt ut. Mysigt med gamla hus! Idag har jag gjort din fejkade fläskfilé, det blev smarrigt. Kram!

2011-08-08 @ 21:40:30
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Guud va mysigt! varför inte Stenstorp ett tag,du jobbar ju där gumman...Din stil o mosters..♥

2011-08-08 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0