Spritter.

I veckan överraskade min syster mig med ett fint paket som jag blev
väldigt glad över. I detta fina paket låg små söta kycklingar som
Nelly själv har tovat, visst är dom söta? Hon vet precis vad jag
gillar och de passade perfekt i min gren. Sött.



  
  

Så var snart även denna helgen förbi, lördagen tillbringades hemma med
städning och fixande med både det ena och det andra. Jobbade
extra i Skultorp på kvällen.

Idag har det varit en underbar vårdag med solsken, man blir så glad och
det spritter i hela kroppen. Man får sån energi och vill göra så mycket,
önskar att jag hade en liten trädgård. Träffade killen som jag är
kontaktperson åt idag, vi åkte upp till berget och tog en härlig
promenad och fikade i solskenet.

 
  

Ikväll blir det myskväll med Andreas, vi har inte träffats så mycket
i veckan så ikväll ska vi laga mat ihop och kolla på någon bra
film.

Önskar er en mysig kväll. Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va fina tovade kyllingar det...Hon vet syrran va hon ska ge!! Härliga bilder minsann...Nu är det VÅR Frida! Hälsa Andreas

2011-04-10 @ 17:43:47
Postat av: Susanne

Hej!!



Vilka fina bilder du tagit! Jag glömde ju min kamera idag när vi var på berget.. så typiskt! Visste inte först om det var du som satt där, men jag chansade ju o ropade o då var det ju du.. hihi!!



Ha det gott, kram

2011-04-10 @ 18:20:07
URL: http://sannisen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ja hon vet allt vad storasyster gillar.

Ha en mysig kväll..kram

2011-04-10 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0