Måndag.

Godmorgon! Hoppas att ni har sovit gott, själv har jag sovit
sådär i natt, fått jobbig rethosta. Annars känner jag mig
bättre idag, får hoppas hostan försvinner snart så att jag
kan börja träna igen. Skulle börjat förra veckan men då
blev jag sjuk, typiskt. Jobbar ikväll och har inte så mycket
annat inplanerat innan dess, vi ska ha kräftskiva med de
boende ikväll så det ska bli trevligt.

Bloggade om en vit hylla igår till mitt kök, va ute och kollade
på några sidor och de hyllorna låg på ca 600;- och uppåt,
det känner jag inte riktigt för att lägga. Men så gick jag ut
på tradera idag och kollade, hittade en söt som ligger på
69;- just nu, den ska jag buda på. Inte jättelik den jag la
upp på bild igår men skulle ändå passa bra i mitt kök.
Eller vad tror ni?




Ha en fin dag! Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den var jättefin Frida, hoppas du får den.

2010-09-15 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0