Ledig.

Tisdag och jag har haft en ledig dag efter en tuff helg på jobbet,
jobbade även ett pass i Skultorp i söndags så det har varit skönt
med lite ledigt. Eftersom lönen kom i måndags så åkte jag och
mamma in till stan i förmiddags, va ute efter gardiner till mitt
sovrum men det blev lite mer än så.

Mamma tog med mig in till La Rami, har innan tyckt eller snarare
trott att det är en "snobbig" butik med otrevlig personal men måste
säga att det är helt tvärtom. Blev ett linne, en topp och en sjal också
fick jag ett sött linne av min söta mamma. Har tänkt om i höst, har
förut köpt mängder med kläder i den billigare prisklassen som på
Gina, Vero Moda mm. Men i höst har jag köpt dyrare men färre
kläder vilket jag tror går jämt ut. För oavsett hur mycket kläder
man har så är det bara vissa plagg man använder.

I eftermiddags träffade jag killen som jag är kontaktperson åt,
blev en sväng till Maxi, han älskar att gå på Maxi och jag klagar
inte.

Har fixat och ordnat här hemma ikväll, satte upp mina nya gardiner
i sovrummet och det blev jättefint. Blev mycket mer mysigt och jag
är mer än nöjd. Bjuder på en bild. Nu blir det en kopp thé framför
Elvis i glada Hudvik, lovely! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev jätte fint! =)

Nästan så man skulle kunna tro det var hemma hos mig, fast då hade krukorna varit vita...

Var köpte du gardinen o vad kosta den?

2010-09-28 @ 21:39:40
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Frida

Tack.

Hemma hos dej, har du likadana gardiner?

Köpte dom på hem o hobby, kosta väl 250-300

nånting.

2010-09-28 @ 21:46:07
Postat av: Mamma

Du är så go kram. Blev jättefint med gardinen.

2010-09-28 @ 22:05:26
Postat av: Therese

Ser verkligen jättefint ut!!

Japp jag håller med dig....jag var ju där inne dagen innan dig å gjorde av med lite pengar<3

Men man måste få unna sig något roligt ibland!

Kram på dig!

2010-09-29 @ 19:41:14
Postat av: Anonym

Ja va skoj frida helt rätt tänkt med kläder o dylikt! vi rensar i kväll jag o gubben...snygg gardin moster har nästan samma...

2010-09-29 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0