Träning & Bakning.

Haft min lediga dag idag för denna veckan, har en tuff vecka
på jobbet. Va uppe vid halv åtta imorses för att åka och träna
ett tidigt pass på friskis, nytt för i höst vilket jag tycker är kanon.
Det sägs ju att det ska vara bra att träna innan frukost. Tyvärr så
va passet inställt idag så det fick bli gymmet ist. Åkte och handlade
efteråt och uträttade några ärenden.

Vart grått och tråkigt väder idag så jag blev på bakhumör och så
blev det. Bullar och hallongrottor i mängder, det blev en Ica-påse
full med kakor. Eftersom att jag inte ska äta sånt själv så fick
familjen kakor att fylla frysen med, var även hos min morbror
"Kulan" med några påsar.
Roligt att ge bort!

 
 

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såå goda bullar du är så snäll o tänker på oss.

2010-10-07 @ 22:21:38
Postat av: Mamma

Såå goda bullar du är så snäll o tänker på oss.

2010-10-07 @ 22:22:27
Postat av: Gunilla

Vad du är snäller Frida,då ble la kulan gla!

2010-10-08 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0