Rutans.

Anna tipsade mig om en inredningsbutik i Skövde som ligger
på baksidan av Västerhöjd, har tidigare legat en Ängla-butik
där och har inte tänkt på att dom öppnat upp på nytt, var flera
år sedan men har som sagt var inte tänkt på det. Åkte förbi
där i förra veckan och såg att det var öppet och där blev jag fast i
närmare fyrtiofem minuter. En Frida-butik, fanns så mycket
fint så jag blev alldeles tossig när jag gick där och kom ut
därifrån med två söta påsar med hjärtan på.

Åk dit, Rutans Interiör.

http://www.rutansinterior.se/

  


Kommentarer
Postat av: Anna

Hi! Visst har dom finna grejar jag är helt såld i den affären, daneil tycker jag är knäpp! Ses på lördag! Hörde att du hänger på! Trevligt!

2010-10-28 @ 21:11:32
Postat av: Moster

Guud va trevligt det lät då!!! Mosters stil då kanske...

2010-10-28 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0