Födelsedag.

Så var snart denna födelsedagen över och nästa år fyller jag 25 år, huuua!
Hoppas att detta året går sakta. Har haft en underbar födelsedag här hemma
med nära & kära som har gått i prickarnas tecken. Har ju blivit helt kär
i röd/vit prickigt som pryder mitt söta kök så det blev prickiga servetter,
min fina prickiga kaffeservis och som pricket över i:t så blev det en
prickig tårta, hur söt som helst, och god. Fått massa fina paket som
ljuslyktor, bakdukar, en låda för the-påsar, assietter till min
prickiga servis, smycken och många bra presentkort m.m.

Tack för uppvaktningen och alla gratulationer på
min födelsedag <3

  
  


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Äsch, du är fortfarande ung och fräsch ;) Tack för alla superråd om Tradera! Kram

2010-10-16 @ 23:41:27
URL: http://mimmis.blogg.se/
Postat av: Moster

Fiina saker du fått frida,visst är det lite kul att fylla år i alla fall!Puss moster

2010-10-17 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0