Dagen.

Dagen har gått i ett, från början till slut. Tränat, handlat till
mitt kalas, va på stan och uträttade några ärenden, va med
min bror och va smakråd vid köp av en jacka, åkte en sväng
till Skara för att ordna en grej och tillsist har jag jobbat kvällen.
Så nu är jag tredagars ledig, eller ja, nästan, ska jobba ett kort
pass på söndag, 7-12 så det räknas ju knappt för det passet
går så fort.

Imorn är det en speciell dag, min födelsedag, som inte känns
så speciell längre. Självklart älskar jag att fylla år, få paket,
kort, samtal, sms och grattis hälsningar på facebook men
det hade känts bättre om inte åldern stiger.

Ska snart lägga mig för att vakna upp som 24-åring imorn.
Natti! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0