Våffeldagen.

Kvällen har tillbringats hemma hos familjen där det bjöds på
goda frasiga våfflor. Så himla gott, det måste man unna sig.
Mamma överraskade mig med att ha sytt klart min gardin,
en duk och skynket till mitt kök. Sa till henne häromdagen
att den inte var någon brådska men hon hade sytt som
bara den. Har satt upp det nu ikväll och det blev så
himla sött, är mer än nöjd. Nu väntar jag bara på en
lampa som jag har beställt och sen så ska jag bjuda på
några bilder. Imorn är det äntligen fredag och löning,
alltid lika skön känsla när pengarna kommer in på
kontot. Blir en shoppingrunda efter träningen imorn
och sen är det dags för jobb igen på kvällen. Har
ju varit långledig nu sen i lördags så det ska bli
skönt att jobba ihelgen.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0