Tempo.

Dagen började med att min älskade mamma kom hit imorses,
hade bjudit hit henne på frukost, mysigt. Blev en bra start på
dagen. Vi tog en tripp in till stan för att i första hand leta efter
varsin klänning, pontus tar ju studenten i juni och då skulle jag
gärna vilja ha en fin sommrig klänning men jag hittade tyvärr
ingen. Blir till att leta vidare...

Ikväll blev det träning inne på friskis, först ett baspass med
tråkig musik, musiken gör så himla mycket men jag tog mig
igenom passet iaf. Efter det blev det medel/puls, Malin har
rekommenderat det passet så blev till att pröva. Ledaren
till passet var en man och då hade jag föreställt mig en
ung och muskulös kille men det visade sig vara en medel-
ålders man som faktiskt liknade min pappa. Och till er som
inte vet hur min pappa ser ut så var det en lite lätt över-
viktigt man med ölmage och inget hår på huvudet. Blev
positivt överraskad för passet va hur bra som helst och
vilket tempo, herregud. Efter träning och en välbehövlig
dusch kom Elin hit en sväng, gjorde smoothies och softa.
Nu blir det snart sängen och andra avenyn. Bjuder på ett
kort på min goá pappa. Natti!!









Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! gud vad överraskande!

Förresten, gud vad dukig du är som gått ner så mycket vikt! (men i mina ögon är du hur fin som helst, oavsett storlek)

2010-03-25 @ 08:20:30
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack, va du e gullig <3

2010-03-25 @ 10:35:31
Postat av: Nelly

Hehe pappa!

2010-03-26 @ 13:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0