Råd...

Skulle behöva råd från er bloggläsare. När jag flyttade in i min lägenhet
så inredde jag den i en modern och ren stil. Men efter att ha blivit helt
frälst i Leila Bakar och hennes söta kök så vill jag göra om i mitt kök.
Hittade en så fin gardin på Åhlens, röd med vita prickar på, skulle
vara så himla sött. Men problemet är att jag har gråa väggar,
känns inte som det kommer matcha, tror den gråa färgen
kommer "tynga" ner den söta gardinen. Skulle gärna
vilja ha vita väggar men har ingen större lust att
måla om. Så, va tycker ni??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det passar!

Man tänker nog inte på väggarna så mycker mer på dom fina gardiner. som ditter uppe

2010-03-11 @ 15:31:24
Postat av: Mimmi

Å andra sidan, OM du orkar måla om till vitt så har du ju en neutral färg och kan ändra om hur mycket som helst framöver då ALLT passar till vitt. Om du inte orkar så håller jag med Malin, man tänker nog inte så mkt på väggarna om man har massa andra söta, små saker a lá Leila :)

2010-03-11 @ 15:41:29
URL: http://mimmis.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker du har fått väldigt bra svar redan. Men sen vet jag ju att du e duktig på det du gör, så att måla om köket gör du på ett litet kick tror jag!! = ) Jag e jättenyfiken, jag älskar ju Laila stuket jag oxå. Färg ÄR härligt! = )

2010-03-12 @ 07:14:27
URL: http://idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Måla om du Frida du har ju inte så många väggar.

2010-03-12 @ 11:00:14
Postat av: Gunilla

Ja gör som du vill MEN antar att DU är som din mamma o kusin Tess att har du fått nåt på hjärnan så ger du dej inte förrän allt är bra! så måla om du gumman...Trevlig helg

2010-03-12 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0