Morgonpromenad.

God Morgon!
Ställde klockan på strax innan åtta imorses och klev upp,
klädde på mig och gav mig ut på en morgonpromenad
i det härliga vädret. Eftersom att det snöat lite inatt så 
var det inte det lättaste att gå när man inte såg vart det
var halt. Nu har jag ätit frukost och duschat, ska ta och
göra mig iordning och bege mig in till stan. Ska nog möta
upp mamma och kika lite. Sen blir det att börja måla i
köket, känner inte alls för det men måste ju göras om
det ska bli vitt. Ikväll blir det träning ihop med Malin.
Ha en fin dag / Frida

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är så himla skönt med en liten morgonpromenad ibland, det känns som att hela kroppen kommer igång då! :)

2010-03-17 @ 10:18:19
URL: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: Nelly

Gud vad skönt!<3

2010-03-17 @ 15:56:09
Postat av: Frida

Ja ;)

2010-03-17 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0