Gäääsp...

Gääääsp, har äntligen slagit mig ner i soffan efter en fullspäckad dag.
Hade ställt klockan och gick upp vid åtta imorses även fast jag varit
ledig. Skönt att komma upp i tid, man får ut mycket mer utav dagen
än när man ligger och sover fram tills förmiddagen. Blev en sväng in
till stan för att uträtta några ärenden, va även inne en sväng på Förr,
dom har ju så mycket fint. Köpte två stycken koppar som jag samlar
på, så nu har jag fyra. Därefter blev det ett svettigt pass på Friskis,
väldigt skönt. Hem efter det och började plocka iordning här hemma
och måla en andra gång i köket och den sista trodde jag men blir
nog att måla en gång till. Suck. Trodde det skulle räcka med två
gånger men det gråa syns fortfarande igenom men när det väl blir
klart så kommer det att bli great!! Även fast att köket inte är stort
så tar det sin lilla tid att måla. Va ute på en promenad med syster
ikväll, snön har smält betydligt fortare än va jag hade räknat med
så våren känns allt närmre. Underbart. God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0