Första Mars.

Första mars, vårmånad och det snöar. Yippie. Trodde verkligen
att det va slut på detta nu och att snön skulle få töa bort men
icke. Hade jag kunnat och haft råd skulle jag packa en väska
och resa mot ett varmare land och bosätta mig där några
veckor. From idag så ska jag börja flyta, har en fast tjänst
på 60 procent så ska börja flyta 20 procent till en början så
jag kommer upp i 80 procent. Flyta innebär att man skriver
upp i en almanacka på internet då man kan jobba också
blir man bokad av vakansen då det finns lediga pass.
Kommer bli jättebra, tycker att det är alldeles för lite att
bara jobba 60 procent. Har mitt första flyt-pass i efter-
middag, ska följa med på en sjukhusresa. Blir nog även
träning ikväll. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till flytningen, det låter som att det är ungefär som våra diponibla dagar, fast istället för att bara någon ska göra det så delar alla på dagarna så att det blir rättvist. Men då kan man bli placerad på andra arbetsplatser inom kommunen. Något sådant?

2010-03-01 @ 20:51:13
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Gunilla

jamen det låter ju bra frida,förstår att du vill jobba mer.Du är en riktigt arbetare! PUSS MOSTER

2010-03-03 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0