Spikmatta.

I december så fick jag en julklapp av Skövde Kommun, inget
som vikarier brukar få egentligen men de hade en över och
då tyckte de att jag skulle få den. Kändes väldigt uppskattat
för det är ofta som vikarier blir bortglömda. Iaf så fick jag
ett presentkort från ett företag där man kunde välja bland
massa olika produkter och däribland fanns en spikmatta. Har
tänkt ett tag att köpa en men har inte blivit av så nu passa
det ju perfekt. Fick hem den idag men har ännu inte hunnit
att pröva den men ska göra detta och meddela va jag tyckte ;)



Kommentarer
Postat av: Nelly

Den har ja redan prövat:)Ingen skön känsla=(

2010-01-07 @ 20:46:40
Postat av: Ida

Jag e nyfiken på vad du tycker om att ligga på din spikmatta! = ) Har aldrig testat själv än.

2010-01-07 @ 21:24:17
URL: http://idasaidas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0