Nyårsdagen

Gäääsp, nyårsdagen och jag har varit trött och seg hela dagen.
Tror inte heller att jag varit ensam om det men någon bakfylla
har jag tack och lov inte. Jobbade kvällen igår på Nyårsafton,
tog emot men jag ska inte klaga eftersom jag bytte till mig
dessa två dagar, va ju egentligen ledig men lite extra pengar
är ju aldrig fel. Och det enda man blir "rik" på att jobba i kommun
är att jobba storhelger, eller ja, rik är väl att ta i. Efter jobbet
åkte jag hem till familjen som hade nyårsfest med vänner.
Blev sent i säng och upp tidigt så jag har i stort sett gäspat mig
igenom hela dagen på jobbet. Kom nyss ut ur duschen så ska
mysa ner mig i soffan under en filt med tända ljus och invänta
Bonde söker fru som börjar vid åtta, efter det så kommer jag
antagligen slockna direkt. Blir även jobb ihelgen fast i Skultorp.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0