Köpberoende

Nu har jag äntligen myst ner mig i soffan med gott samvete,
denna dagen har gått i ett. Jobbade först i Skultorp, sju till
tolv, efter det åkte jag hem och plockade iordning här hemma,
lagade mat och gjorde mig iordning. Begav mig till Stenstorp
för APT, därefter hämtade jag upp den killen som jag är
kontaktperson till. Blev en tur till Maxi, köpte skiva och
fikade. Gav mig ut på en promenad då jag kom hem och
nu har jag ätit och fixat med lite papper. Imorn är det
äntligen lön vilket alltid är roligt, men har tänkt att låta
bli att shoppa denna månaden och spara pengarna till
en resa. Man behöver faktiskt inte köpa nya kläder och
inredning varje månad men det är väldigt roligt. Jag ska
iaf ta en shoppingrunda imorn och sen därefter ska jag
börja med mitt köpstopp. Wish Me Luck! Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till! = )

2010-01-27 @ 08:15:17
URL: http://idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Nelly

Good luck=)

2010-01-28 @ 09:00:07
Postat av: Malin

Lycka till!

2010-01-28 @ 12:37:42
Postat av: Anonym

Haha! jo, det är iofs sant ;)

2010-01-28 @ 13:18:18
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0