Sälen

I söndags kom vi hem från en underbar vecka i Sälen som
blev mycket bättre än ja kunnat tro. Vi bodde i en jättemysig
stuga i Hundfjället, super mysigt ställe. På måndagen var det
dags för privatlektion och då hade jag faktiskt god lust att
slänga skidorna och ge upp, men efter de tre timmarna så
kändes det bättre. Och skidåkningen gick bättre än väntat.
Veckan gick alldeles för fort... på dagarna åkte vi skidor och
på kvällarna myste vi i stugan med god mat, alkohol och
godis. En ny resa är bokad nästa år och jag kan mycket
väl tänka mig att följa med igen. Måste även tillägga att
på fem dagar på skidorna så gjorde jag bara fyra st
vurpor, känner mig en aning stolt faktiskt.

Lägger upp några bilder, fler finns på Facebook....

Kram <3

 
 

 
 
  


Kommentarer
Postat av: Nelly

Jaa det var mysigt...

Jag längtar redan efter nästa år!

2010-01-19 @ 14:13:29
Postat av: Nelly

Jaa det var mysigt...

Jag längtar redan efter nästa år!

2010-01-19 @ 14:13:46
Postat av: Frida

Ja absolut :)

2010-01-19 @ 19:45:41
Postat av: Gunilla

Kul att ni tyckte om det!!! Jättefiina kort jag fick på facebook,tack Frida...Puss moster

2010-01-22 @ 08:39:28
Postat av: Anonym

om det inte vore så kallt, så kanske jag ahde funderat på att åka skidor ;) haha

2010-01-22 @ 09:11:09
URL: http://dahbitch.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

mysiga bilder :D

2010-01-22 @ 09:11:16
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0