Helg.

Lördagskvällen blev väldigt lyckad med trevligt sällskap,
god mat & tårta och mycket skratt. Blev sent i säng och
det var knappt så att jag kom upp ur sängen imorses då
klockan ringde vid halv sju. Släpa mig iväg till jobbet och
jobbade 7-11, efteråt tog jag med mig J (killen jag är
kontaktperson åt) hem till mig, bakade, lagade mat och
kollade på Pippi. Tog en promenad upp till jobbet igen
och lämnade honom och tog mig en långpromenad till
sjogerstad, vidare runt loringa och sen hem igen, va
ute i nästan två timmar vilket va väldigt skönt. Gick
hem till familjen en stund och hälsade på, följde med
dem till min faster en stund och fikade. Nu har jag
ätit, duschat och har myst ner mig i soffan. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0