Annorlunda.

Nu har jag myst ner mig i soffan under en filt, tända ljus, en
kopp Thé och med ett gott samvete. Har tränat och varit
ute och gått idag, väldigt skönt att ha kommit igång med
träningen, man mår så mkt bättre.

Nu ska jag invänta Familjen Annorlunda, en underbar
serie som man verkligen fascineras och förundras av.
Jag själv skulle aldrig klara av det livet som dom
lever, kanske fysiskt men aldrig psykiskt. Jag som
är perfektionist skulle ju inte få göra annat än att
städa upp efter barnen, tvätta, plocka, laga mat
och diska... ne gud, ja tycker bara det kan vara
jobbigt att se deras röra på tv.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

helloj frida...visst är den ändå bra...Annorlunda familj.De från Älvdalen gillar jag mest...Kul att komma igång med träningen igen...Ska bli här mä! Puss moster

2010-02-02 @ 09:38:30
Postat av: Nelly

Ja det programmet är bra..Jag som trodde du gillade att städa=)

2010-02-02 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0