Underbar helg.

Åååhh vilken underbar helg jag har haft, en sån där riktigt mysig
helg som man aldrig vill ska ta slut. I fredags kväll blev det lugnt,
myste hemma hos familjen framför mysteriet på greveholm med
godis. I lördags begav vi oss tidigt till Alingsås, jag, Andreas, Nelly,
mamma och pappa.  Strosade i affärer och mitt största mål var att
besöka Balders Hage, så mycket fint att man blir alldeles till sig.

Vidare till Göteborg för att besöka Jul på Liseberg, väldigt mysig med
all belysning och stämmningen. Dock var det väldigt mycket folk, det
var knappt så man tog sig fram på vissa ställen. 
En mysig dag.

   
  

Idag har jag bjudit på adventsfika, det var familjen, min ena morbror och
den killen Pontus är ledsagare åt som kom hit på fika. Det bjöds på glögg,
kaffe, lussekatter, pepparkakor, mjuk pepparkaka, clementiner, fudge,
ischoklad och skumtomtar. Myspys.

   
  


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Moster

MYYYYsigt Frida!! trevlig lucia nu.... "natten går tunga fjät,runt gård o stua"...

2010-12-13 @ 07:16:42
Postat av: Mamma

Ja det var en mysig Lördag! så gott fika i går tack tack..kram

2010-12-13 @ 08:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0