Julstök.

Det är onsdag kväll och jag är klar med allt inför julen, det känns så
skönt. Jag och syster var inne en sista sväng i stan idag och handlade
det sista, förhoppningsvis. Tror iallafall att jag har koll på allt som jag
brukar, kontrollfreak. I eftermiddag/kväll har jag julstökat här hemma
för fullt, slagit in julklappar, rimmat på paketen, bakat julgodis, gjort
slingor i håret, städat och packat. Det har gått i ett och det känns skönt
att allt är klart.

Imorn åker jag hem till familjen på dagen för att tillbringa två nätter där,
ska bli mysigt. Imorn blir det lite fixande inför julafton och på kvällen
kommer det gäster för uppesittarkväll. Julafton kommer vi för första
gången någonsin tillbringa hemma i vårat hus, tidigare har vi åkt runt
till släkten och firat men i år kommer de till oss. Inget negativt med att
ha åkt runt men det ska faktiskt bli skönt att fira hemma i år.

Hoppas att ni alla får en riktigt God Jul, har laddat med några tidsinställda
inlägg. Kram /Frida




Kommentarer
Postat av: Moster

ja då har du musslat färdigt snart då...Kom hem från jobbet nu o ska mussla lite mä nu! blir nog en trevlig jul för er alla! GOD JUL önskar Moster

2010-12-23 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0