Händelserik vecka.

Även denna veckan har gått otroligt fort, min sista lediga vecka, trodde jag.
Vi fick besked på jobbet om att vi inte skulle beviljas någon semester under
julveckan men facket rådde oss att lägga in om semester i besched. Sagt och
gjort, och för att jävlas lite så la jag in om semester hela julveckan eftersom
den ändå inte skulle bli beviljad. Så jag tog två veckors semester (nästan) nu
innan för att jag inte hade så mycket semester i sommras och det är skönt att
vara ledig kring julen. Var på jul-apt i veckan och då berättade min chef att
jag blivit beviljad min semester i julveckan förutom julaftons kväll och annan-
dagen. Så nu är jag nästan ledig en vecka till, men jag klagar inte för det är
otroligt skönt och man hinner med så mycket.

Att jobba julaftonskväll känns bra, det fanns ingen vikarie som kunde men istället
blir jag ledig på juldagen vilket känns bättre. Det ska bli så skönt att kunna sitta
uppe länge på julafton och njuta utan att veta att man ska gå upp tidigt dagen
efter. Jag är nöjd.

Veckan har som sagt gått i ett, det har varit julmys på jobbet, mysig och god adventsfika
hemma hos Malin, det har pysslats en del, varit hos morfar, haft en väldigt rolig tjejfest hemma hos
mig, varit på kalas för lilla Alva och idag har jag haft en hemmadag, skönt det.


  
   

Puss Puss / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja va gött för dej att få lite ledigt,dig väl unt! Ja va skoj att fått träffat dej 2 gånger denna veckan! Jaa den tomten köpte jag i skultorp,guud va go han är! O tack snälla Frida för julklapparna jag fick bara sådär... Hahaha kram moster

2010-12-19 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0