2:a Advent.

Helgen är snart över men mig gör det ingenting för jag är långledig,
vilket ska bli så skönt. Jobbat extra i Skultorp i helgen men nu är jag
ledig i femton dagar, nästan, ska in ett pass nästa vecka och baka
pepparkakor med de gamla och veckan efter det ska jag pyssla
med dem. Vilket bara är roligt.

Har en lång lista på vad jag ska göra nu när jag är ledig,
storstädning, rensning, träning, träffa vänner och mycket
pysslande ska det bli. Älskar ju att pyssla så ska passa
på nu när jag har tid till det.

2:a advent idag och ikväll blir det mys när A kommer
hem från jobbet. Tända massa ljus och dricka glögg.
Julen är underbar!

Bjuder på några juliga bilder från min lägenhet!


 
  
 

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Guud så gott att va ledig såå länge.Skulle vilja oxå! Hahahaha,det går väl ändå! Vad fint du har det pysselMaja där....

2010-12-05 @ 17:27:23
Postat av: Malin

Vilka söta luciatåg du har, jag har exakt samma... BÄGGE!! Älskar dem. <3

Du har det alltid så mysigt..

2010-12-05 @ 22:08:28
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0