Semester.

Ååååhhh nu har jag ÄNTLIGEN semester!

I torsdags kväll jobbade jag sista passet och nu är jag
ledig fram tills måndagen den 6/9, så otroligt skönt. Det
behövdes verkligen nu kände jag, varit en ganska jobbig
sommar på jobbet och känt mig en aning stressad. Plus
att jag jobbat nätter i Skultorp så semester känns mer
än underbart nu.

Även fast jag jobbat mycket så har jag hunnit med en del utflykter.
Campat med jobbet, varit i Vadstena/Motala med nära & kära, cyklat längst
med Göta kanal, Mösseberg, varit i mysiga Hjo, bilbingo, träffat tjejerna, varit
i Ulricehamn och självklart solat & badat!



  
  
  

Har inte så jätte mycket planerat på min semester,
ett besök till Sommarland imorn, Göteborg på onsdag
till fredag, förhoppningsvis ett besök till Olstorp.
Känns skönt att inte ha allt för mycket planerat,
ta dagen som den kommer!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Njut nu till fullo utav din semester. Det är du värd <3 En galen kväll på olstorp hänger jag gärna med på. Kärlek! Puss

2010-08-15 @ 21:19:54
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Moster

Helloj frida,JA njut nu så möe du nånsin kan me semestern...Good luck i Götet!! puss

2010-08-16 @ 07:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0