Trevlig Inbjudan.

Dagen har tillbringats på jobbet, sötaste syster va ju med mig idag
och hade praktik en dag. Gick jättebra och det var populärt bland
de gamla, speciellt bland tanterna. Efter jobbet bjöd mamma på
sin goda mat, alltid lika gott att få maten serverad. Nu ikväll har
jag bakat här hemma, ska bjuda mina underbara jobbarkompisar
på fika på vårat APT på torsdag. Tog en promenad och gick förbi
hemma hos familjen och lämnade nybakta kakor. Nu ikväll fick
jag en trevlig inbjudan av Madde, vi tjejer från Svärtagård och
vasatiden ska ses på Tisdag och fika. Ett bra initiativ och roligt
att alla kunde. Ser också fram emot en trevlig födelsedagsfest
hemma hos Malin och att Karro äntligen kommer hem ihelgen <3
Nu blir det hemmafruarna och en kopp Thé. Puss

  


Kommentarer
Postat av: Nelly

Snygg bild!

2010-04-14 @ 14:51:16
Postat av: Anonym

jag ser oxå framemot helgen <3

2010-04-14 @ 15:52:52
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0