Underbart väder.

Eftersom att jag har jobbat hela helgen så har det blivit dåligt med
bloggande men hoppas att ni har förståelse för det ;) Helgen på
jobbet har varit väldigt lugn och skön. Måndag idag och jag har
varit ledig, gick upp tidigt och började städa, ringa samtal och
lagade matlådor som jag fryste in. Ihelgen då jag jobbade stod
jag och pratade med en av våra "tanter" och plötsligt sa hon
till mig att "jag har tänkt på det i flera dagar men har inte vågat
säga något men du ser väldigt risig ut i håret, det är inte likt dig".
Haha så skön, kunde inte annat än att skratta men idag fick det
bli en akut-klippning, riktigt skönt faktiskt. Blev en runda på stan
också, hittade ett par jogging/gåskor, toppen!! Söta va dom också,
rosa och vita. Efter shoppingen blev det ett svettigt medel-pass,
känns alltid lika skönt efteråt. Kom hem strax efter sex och vädret
va helt underbart, kändes som en sommarkväll så jag ville inte sitta
inne, drog med mig min mamma på en promenad. Nu har jag krypit
ner i soffan med ett gott samvete, dags för jobb imorn men det blir
inte en helt vanlig dag på jobbet för lillasyster ska med och praktisera
en dag. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha! Ja, jisses sicka tanter vi har på jobbet!!

2010-04-12 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0