::Min helg

Har haft en underbar helg med min familj & vänner. I fredags blev det
återigen kalas för Nelly, blev väldigt lyckat. Sov över hemma hos familjen
natten till lördagen, alltid lika skönt och mysigt att vara hemma. Fast ändå
är det skönt att ha sitt egna. Igår (lördags) hjälpte jag och syskonen pappa
med att köra/bära pellets, blev också en sväng till stan med mamma. På
kvällen va jag ute och åt en jättegod middag på Mango´s med Karro och
Bettan. Mkt trevligt att träffas, måste göra det oftare. Idag blir det en lugn
dag/kväll, ladda upp batterierna inför en hyffsat mastig jobbvecka på 60
timmar. Puss & kram

  

Kommentarer
Postat av: Gunilla

...Härligt kort på Nellygumsan,kan tänka att du haft en härlig helg! Jasså nu jobbar du järnet då förstår jag...Pussokramis moster

2009-09-06 @ 20:46:53
Postat av: Therese

Hejsan Frida!! Vilken fin sida du har, ska bli kul att följa dig här1 stor kram från kusin tess

2009-09-06 @ 21:28:33
Postat av: Frida

Tack så mkt Thess :) Kram Kram

2009-09-06 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0