::Infektion

Va inne på vårdcentralen imorses och sökte för min
ena tå som jag har haft ont i ett tag. Trodde det
skulle gå över av sig självt men det gjorde det
inte. Visade sig att jag hade en kraftig infektion
så nu har jag fått pencellin för det också tyckte
hon att jag ska röra på mig så lite som möjligt
och sjukskriva mig. Det tänker jag inte göra,
inte för en tå men får väl låta bli att träna på
några dagar. Efter besöket blev det ett baspass
på friskis, tänkte jag kunde göra det innan jag
börjar med pencellinet. Ska snart bege mig mot
jobbet, blev ett väldigt tråkigt inlägg idag. Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig!

Kram.

2009-09-28 @ 16:26:03
URL: http://idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

stackare!

2009-09-28 @ 19:58:50
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Dä va ente sköj...att tåa va dåliger...Du får doppa den i penillinet så går det fortare...hihihihihihi Puss moster

2009-09-30 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0