::Helgen som gått

Varit dålig med bloggandet ihelgen men jag har varken
orkat eller hunnit. I fredags åkte vi till ullared, det var
ett efterlängtat besök. Vi va där vid två tiden eftersom
att mamma jobbade till elva, ganska bra tid att komma
dit på. Va inte lite med folk men heller inte proppat.
Men Ullared är verkligen ett ställe där man kan bli
förbannad på folk, de ställer sina vagnar överallt
precis som om dom vore själva. Hittade en hel del,
mest till lägenheten såklart.

I lördags spenderades hela dagen i Segerstad, det
rensades och delades upp. Kvällen blev lugn och
skön framför tv:n. Igår (söndag) umgicks jag
mestadels utav dagen med den killen som jag
är kontaktperson åt.

Idag så har jag jobbat ett kort pass på fem timmar
i Skultorp, skulle egentligen ha varit ledig men det
fanns ett ledigt pass så då tog jag det, pengar är
ju ett nödvändigt ont. Har precis ätit en mycket
god tonfisksallad, ska ta och börja göra mig iordning,
ska in till stan en sväng och göra några ärenden
och sedan blir det bio med två jobbarkompisar,
Ida & Pernilla. Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, vi ses snart Frida! = )

2009-09-21 @ 15:35:37
URL: http://www.idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Gud vad roligt med ullared =D

2009-09-21 @ 20:38:41
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0