Trasig mobil.

Gog morgon, vaknade nyligen efter att ha jobbat natten.
Känner mig otroligt seg men ändå utvilad, skönt. Klantade
mig inatt, stod och strök och hade mobilen på strykbrädan,
råkade putta ner den så att den föll ner på marken. Sedan
när jag skulle svara på ett sms så var det vissa tangenter
som inte funkade, skit. Smart som jag trodde att jag var
så stängde jag av telefonen för att sedan sätta på den igen
men då kunde jag ju inte trycka in min pinkod. Skit. Så
just nu är telefonen avstängd, ska hem till mamma och
pappa sen och kolla om dom har nån olåst telefon så
att jag kan ta bort koden. Vet inte hur jag ska göra med
telefonen, kostar ju att laga den så kanske får köpa en
ny ist. Blir så arg för det är alltid något. Bilen, tänderna,
datorn eller telefonen. Tråkiga utgifter.

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0